از برپایی نمایشگاه تا تجلیل از کادر درمان در هفته دفاع مقدس 

از برپایی نمایشگاه تا تجلیل از کادر درمان در هفته دفاع مقدس 

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
ادیب فلاح گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس کانون معین شهید مجتبی مومنی با همکاری سپاه، گردان ۴۰۳، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج برپا کرده و از کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت نیز تجلیل می کند.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب کرمان، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس کانون معین طلبه شهید مجتبی مومنی با همکاری سپاه، گردان ۴۰۳، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج نمایشگاه مفهومی دفاع مقدس را برپا می کند.

مدیر کانون معین طلبه شهید مجتبی مومنی قلعه گنج افزود: در این نمایشگاه سعی شده وقایع کربلای عراق تا کربلای شلمچه به نمایش گذاشته شود و به همین منظور وقایع کربلا تا اربعین حسینی و همچنین دفاع مقدس با تصویر سازی و استفاده از ابزار جنگی به صورت نمادین به تصویر کشیده شده است.

وی ابراز کرد: این نمایشگاه فردا افتتاح می شود و تا پایان هفته دفاع مقدس باز است و علاقمندان می توانند روزانه از نمایشگاه دفاع مقدس دیدن کنند.

فلاح با اشاره به این که در نمایشگاه دفاع مقدس تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده شده است، بیان کرد: به منظور معرفی هر یک از این شهدا و بازخوانی فرازی از وصیت نامه آنها نرم افزاری تهیه شده که بازدید کنندگان می توانند با روشن کردن بلوتوث آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند زیرا با نصب این نرم افزار و انتخاب هر یک از تصاویر شهدا، مشخصات فردی و فرازی از وصیت نامه آن به صورت صوتی پخش می شود.

مدیر کانون معین طلبه شهید مجتبی مومنی قلعه گنج اظهار کرد: علاوه بر این به همت بچه های مسجدی کانون وصیت نامه شهید حسین محرابی به صورت عکس نوشته تهیه شده که در بین بازدید کنندگان توزیع شده و در خلال برپایی نمایشگاه برنامه روایتگری از کربلا و دفاع مقدس نیز اجرا می شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های کانون، پخش نواهای دفاع مقدس، معرفی کتاب هایی از زندگی شهدا و برگزاری مسابقه با محوریت زندگی نامه شهدا است که در پایان به افرادی که به سوال ها پاسخ صحیح دهند جوایزی اهدا می شود.

فلاح عنوان کرد: از برنامه های جنبی نمایشگاه دفاع مقدس، برپایی غرفه محصولات فرهنگی و حجاب است که با مشارکت اعضای کانون راه اندازی می شود.

مدیر کانون معین طلبه شهید مجتبی مومنی قلعه گنج تاکید کرد: از برنامه های شاخص کانون به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ترویج تفکر و کتب حاج قاسم سلیمانی است و در همین راستا قصد داریم فرازی از وصیت نامه این سردار شهید را به صورت عکس نوشته تهیه کرده و از طریق فضای مجازی منتشر کنیم.

وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون، غبارروبی قبور مطهر شهدای محله گلدشت و اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور در منزل شهید طلبه مجتبی مومنی است که نام کانون مزین به نام این شهید والامقام می باشد.

فلاح در خاتمه یادآور شد: تجلیل از کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت یکی دیگر از برنامه های کانون معین شهید مجتبی مومنی است که در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

پایان پیام/ 586